fredag 6 februari 2009

Status fredag

Mitt vabbande är över för den här gången.
Mannen tar över. Det skall bli skönt att få gå till jobbet idag.
Innan jobbet skall jag och Lillisen till vårdcentralen för att få hostmedicin.
Vi har barnvakt åt barnen lör-sön och då vill jag ha en killer-hostmedicin så barnvakten får sova och Lillisen får sova.

Jag hann raka ett ben innan varmvattnet tog slut, så idag är jag halt, liksom.
Jag har plockat fram 7 oilka alternativ till festklädsel till lördagen.
Hoppas att något av dem duger imorgon.
Kanske jag borde slänga i lite färg i håret, så att jag känner mig lite pimpad...

Mina inlämningsuppgifter är klara, hoppas jag. Jag orkar inte mer just nu i alla fall.
Snart skall jag ta tag i min kurs i projektledning. Snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lepheton är suveränt. Etylbaserat. Det enda som biter på mina astambarn när de är förkylda. Vi brukar få bråka lite för att få ut det men det är det värd.

Anonym sa...

Både slemlösande och hostdämpande kanske jag ska tillägga.

Ke.Li sa...

Vi fick Bricanly och Molliepect. Hon sv som en prinessa på Mollipecten... Tacka gud för neceril och hostmedicin.