fredag 27 februari 2009

Utmaningar och sanningar

Utmanad av Anna!
Så här går det till: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor.
I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.


1. Jag löser melodikrysset varje lördag.
2. Jag vill inte att Mannen tvättar, eftersom jag ogillar tanken på att någon annan än jag skall hantera mina smutsiga underkläder.
3. Jag ogillar grus. Det tar jag efter min far.
4. Jag tycker att min svärmor är toppen!
5. Jag älskar att bestämma.
6. Jag älskar att titta i kataloger: möbel, kläder och hus.
7. Jag har ganska dåligt tålamod.
8. Jag gillar boybands.


Jag utmanar:
Ninne!, Lena, UlGu, Gift utan barn, Herr L: Det nya huset, Tudorienne, En Lisa, Sandra (om du hinner).

Inga kommentarer: