söndag 10 maj 2009

Nytt på kärleksfronten

Det var intressant på klassfotbollsträningen idag.
Eddys mamma hade spännande nyheter.
Jo, Eddy och Slarvan är ihop, eller har varit.
Okej?!
Mamman: "Han var lite sur på henne efter att hon gått in i grabbarnas omklädningsrum och sett honom naken... "
Jag: "Va!?"
Mamman: "Men dagen efter var han glad som en sol när han kom hem från skolan, eftersom Slarvan skrivit ett förlåtbrev. Det var det gulligaste brevet jag sett i hela mitt liv! Jag skrev datum på och la det i hans spara-låda."
Jag: "Grabbarnas omklädningsrum! Det har jag svårt att tugga i mig!"
Mamman: "Jo, det kan ju ha att göra med att grabbarna var in till tjejerna veckan innan. Det var kärlek på riktigt! Dom pussades på rasten."

Den flickan brås inte på sin mor, och vad jag förstår, inte på sin far heller!

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

Jösses vad rafflande!

Anonym sa...

Ha, ha, bra att stämma vid bäcken direkt.
/Lena