fredag 29 juli 2011

Jag är ett geni!

Fråga mig inte hur jag gjorde egentligen. Jag vet bara att det var x antal svordomar och utslitna hårtussar som tog mig i mål. Nu har jag sidnummer på rätt sidor och inte på rätt sidor, med rätt formatering och hela konkarongen. Min hatkärlek till word och ex-jobbet blir inte mindre.

Update: Och så klickar man lite oförsiktigt och alla sidnummer försvinner. Hjärtat i halsgropen. Ångra. Ångra. Ångra. Så är dom där igen och frenetiskt klickas det på SPARA.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat!

Jag ska också läsa Rudberg senaste nu;)

Anonym sa...

Jag tycker inte du skall lägga energi på dessa sidnummer föränn du är hel färdig med rapporten. Word är bra på den biten, att skapa frustration. När du är färdig kommer du förbi så löser vi det .... CL

Ke.Li sa...

Tack, vännen! Tänkte inte på det! Men god sås reder sig själv! Den här gången!