onsdag 13 juli 2011

När allt känns upp och ner

Turen till Örebro startade med ett gallstensanfall av den mildare sorten på hemmaplan och avslutades på gräset utanför Statiol längs E20 utanför Hallsberg med ett gallstensanfall av den värsta sorten. Mina stackars barn som fick se sin mor sega ner i gräset med världens kallsvettningar och kvidanden. Men hjälpen var inte långt borta, bara ett telefonsamtal och 60 minuter senare, satt jag på passargerarsätet och blev hemkörd av min pappa, medans mamma körde deras bil med mina barn. Tacksamheten är stor!

P.S Bilden visar den stora kaninen som ligger på Stortorget i Örebro. Åk och titta på deras Open Art utställning. Det är en upplevelse.

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Du måste få en operation.

Ninne sa...

världens bästa mamma o pappa <3

Anonym sa...

Fy vad jobbigt!

Jag har sett syrran få ett njurstensanfall. Det så fruktansvärt smärtsamt ut.

Klättra-på-väggen-patienter som man säger inom vården.

(Och jag gillar verkligen bilden).