onsdag 30 maj 2007

Eld i baken

Undrar om det är vädret som gör att jag blir så uttråkad. Det händer inget kul! Det roligaste idag var att grannfrun var inne och drack kaffe i 1,5 timme och snacka skit.
Sedan är det ju det här med pengar. Det finns ju inga den här månaden. Vi fick ta från sparkontot för att klara av alla räkningar, sånt svider i en snåljåps hjärta! Det gav mig i och för sig eld i baken när grannfrun gått hem till sitt. Jag satte mig och la ut en 7 hellskotta massa annonser på Blocket och Enrio, nu skall babygrejerna ut! Raskt lade jag babysittertyget i tvätten, för nu ska lillan sitta själv. Jag "fen shuiar" lite sådär på mitt eget lilla vis. Huka er i bänkarna gott folk, för nu ryker skiten ut!

P.S Nej, syrran jag skall inte sälja den bruna dressen du gav lillan. Var lugn. Men då får du lova att skaffa en tös, som kan ha´t! Så det så...D.S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, jag blev lite orolig där...

Stark och fri sa...

härligt med fengshui och lite extra pengar! Blir lite inspirerad...