torsdag 25 september 2008

En utmaning

1. Vilken mat äter du ofta?
Tillvardags: omelett och avocado
Till helgen: tacos

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag kom 1 timme innan kalaset började för att hjälpa till med salladen och dukningen. Så ja, jag hjälper även till att duka av.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Vid laptopen vid köksbordet, annars vid "min" dator i arbetsrummet. (Min=den gamla)

4. Köper du ofta Triss?
Nej, jag gjorde det oftare förr. Ett tag köpte vi syskon var sin och pratade 4 partsamtal och skrapade i luren. Det var faktiskt mysigt. Vi pratade i mun på varandra hela tiden. Vi vann inget.
Jag har vunnit en 1000 en gång. Den handlade jag upp på Torp direkt!

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Mina bästa semestrar: Prag 2008, Kreta 2007, Falsterbo 2005, Älvsbyn 2001. Semestrar som gav mersmak. Ställen jag gärna återvänder till.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Jag är en tv junkie. Jag tittar på svt 1, tv3, tv4 och 5:an. Ibland på 4+ och 6:an också.

Känn sig utmanad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner mig utmanad!