söndag 7 september 2008

Idag har barnen haft en bra dag.

1. Slarvan har haft 2 olika kompisar på besök.
2. Lilleman har varit hemma hos Isak och sedan var de hemma hos oss i flera timmar.
3. Slarvans rum är helt färdigt. Mannen och jag hjälpte till att bära ner det sista och sorterade ur/upp alla saker.
4. Mannen dammsög och svabbade Slarvans golv.
5. Jag plockade fram sopsäcken åt Slarvan från garaget med alla gosedjur. De har bott där i ett år i väntan på att få flytta in i huset.
6. Lillisen har fått sova middag i 2½ timme.
7. Jag bjöd på pannkakor till lunch och köttfärssås till middag.
8. Efter middagen blev det mys framför En natt på museet på DVD, brasa i öppna spisen och popcorn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte bara barnen !
GO

Tudorienne sa...

Åh vad mysigt!

En Lisa... sa...

Åh vad mysigt! Kan jag få bli ert barn, kanske en söndag i månaden? Min sambo letar efter en stödfamilj åt mig! ;)