måndag 29 juni 2009

Mannen han jobbar och står i...

...och hans familj drar vidare på rövarstråt genom Svea.
På schemat står en tripp till Glada Glanshammar!
Där väntas måling(?), bad, god mat, utflykter och en massa härligt tjöt med min goa vännina.

På vägen hem skall jag stanna till på vägen och lukta på en alldeles nybakad baby.
Det skall bli underbart!
Den här babyn har massor av svart hår. Jag har aldrig förr träffat en baby med med det svarta svallet. Med i bilen har jag en 70 liters back med babykläder och leksaker, som en liten svarthårig baby kan använda. Jag har bara snabbt tittat igenom den. Jag är rädd att jag ska lura mig själv att tro att jag vill ha 4:an i alla fall när jag ser barnens gamla fina kläder.

På torsdag morgon måste vi komma hem igen, eftersom Mannen promt måste ha hjulen.
Så, bloggsemester inleds i och med detta nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig resa!
/Lena