onsdag 3 juni 2009

Samtal med rektor

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde, eftersom jag inte fått svar via mail.
Jag hatar att inte få svar via mail.
Mailen är ett perfekt verktyg för oss som har svårt att få tummen ur.
Vi kan maila klockan 16.01 när telefontiden är slut.
Vi kan maila in vab klockan 23.55.

Men nu vet jag att det är 23 personer som jobbar med våra barn på skolan varje dag.
Allt från fritids till slöjdläraren.
Sedan är det städ, de kan behöva en fin choklad ask.
Matsalspersonalen behöver väl också lite uppmuntran.
Kanske jag skall sträcka mig så långt att rektorn kan få en ros hon också.

Sammanlagt blir det 23+städ+matis+rektor som skall få presentkort och blomma.
Alla klasser har samlat in och jag har ca 2000 kr att spendera.
Nu vet jag vad jag skall göra nästa vecka...

Inga kommentarer: