onsdag 24 juni 2009

Semesterstressad?

Nej, faktiskt inte. Trots att vi inte har något planerat, direkt.
Jag har 2 veckor själv med barnen innan vi har 3 veckor tillsammans hela familjen. Efter det har Mannen en vecka tillsammans med barnen.

Vad skall lilla frun göra med barnen i 2 veckor?
Åka till vännen i Örebro, titta in på IKEA och köpa de där gånggärnen. Titta förbi hos en liten baby påvägen dit?
Åka till barnens farmor på bästkusten i några dagar?
Åka till mamma och pappa i stugan i underbara Ätrandalen?

Så, vad skall vi göra annars?
Bygga en altan? Jo, det vore ju kul att ha en sån.
Tänk att kunna avsluta sommaren med en rejält grillparty!
Åka med min familj till Rügen i 5 dagar och sola och bada.
Närvara på min systers bröllop i augusti.
Det var det.
Det känns jätte skönt!

1 kommentar:

UlGu sa...

Ni är alltid välkomna hit det hoppas jag du vet. Makens semester börjar v.29 så det är jag och barnen fram tills dess.
Kram