måndag 25 januari 2010

Kort lycka

I helgen satt jag i ett kök på ett vandrarhem i sydöstra Sverige och drack vin.
I sällskapet fanns en laptop och roliga You tube-klipp.
Sedan fixade Hasse ihop en kul film och jag blev skit impad och ville genast ha länken skickad till mig.

Väl hemma, fixar jag till en egen film och bär stolt ut laptopen i köket till en diskande man.
Kolla här, lixom!
Döm om min förvåning när han total sågar mig.
"Ja, ja den där... Den är gammal. Den såg jag för flera månader sedan."

Antiklimax.
Ja, ja. För Er som inte sett den, låt mig presentera: The Hero!
http://www.tackfilm.se/?id=1264452932293RA81

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Det var kul att du hittade den i alla fall!

En Lisa... sa...

ja, den är gammal men ändå kul :)

Stark och fri sa...

Tyvärr ja, den ÄR gammal. :)