lördag 20 augusti 2011

Allt är som det ska

Bilden är lånad här.
"Hurra, du är definitivt en TANT!
Transformeringen är fullbordad.
Prinsessan har förvandlats till drottning,
en mogen frukt, en erfaren
fullblodskvinna som vet var skåpet ska
stå. Bejaka tanten i dig. Starta en
bokcirkel, börja med kundaliniyoga eller
tantrasex, koka äpplemos eller skriv en
insändare. Nu kan du göra vad sjutton
som helst!"

Jag har aldrig gjort ett test som stämt så otroligt bra in på mig! Jag kan göra vad sjutton som helst! Yaij!

Chrissan har gjort det! Gör tant-testet du också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag fick också samma resultat. Jag är född tant. Stolt tant. Heja oss.

Och tantrasex liksom. Bara det;)

Tudorienne sa...

Du visste var skåpet ska stå när du föddes.

Men jag är såklart också färdig tant nu och ska nog börja med ashtangayoga.