lördag 27 augusti 2011

Sista natten med gänget!

Trots att det känns så djävla bra att ha tagit sig igenom 6 terminer på två år med halvfartsstudier så känns det tomt nu.
Tomt.
För jag vet ju att vi aldrig kommer ses mer. Trots att vi säger att vi borde ha en återträff, så vet jag ju att det inte kommer bli så.
Alla har inte facebook.
Alla har inte tid.
Alla har sitt.
Och alla är glada att vi tagit oss igenom det här, kommit ut på andra sidan och nu kan lägga det bakom oss. Tyvärr innebär det ju att vissa relationer läggs bakom sig också. Relationer som har stöttat och peppat i två tuffa år. Relationer och vänner som jag helst inte skulle vilja vara utan.

Om jag var glad och champangerusig igår är jag bakfull och vemodig idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske är meningen att vissa människor ska komma och gå i ens liv? Men sorgligt är det med avsked.

Sus sa...

Och i morgon kommer du att tycka att det är skönt att det är över.

De som du vill ha kvar är ju det. Om du vill.

Chrissan sa...

Känner igen känslan. Men snart tror jag som Sus att du tycker det är skönt att det är över.:)