torsdag 25 augusti 2011

Njuter...

My friend Anki and me!
...av ett glas fesljummet rosé i mitt kuvös rum på Stadt i Växjö. Filar på en pp som skall presenteras imorgon. Jag väntar på en kär vän som skall komma och göra mig sällskap innan vi möter upp de andra för att gemensamt gå till Greken på andra sidan järnvägen.
Sista natten med gänget är imorgon. Ikväll är det sista kvällen med min fina Anki, som jag kamperat ihop med i två år.
Fina Hasse och Karin som orkar läsa här! Jag kommer sakna Er!

5 kommentarer:

Lisa sa...

STORT LYCKA TILL i morgon! Jag håller tummarna för dig!

Ninne sa...

Så jäkla bra jobbat! *stolt!*
fattar att du kommer sakna dina mysiga weekends:-)

Tudorienne sa...

Lycka till! Jag tror det kommer gå strålande!

UlGu sa...

Lycka till!!

papps sa...

D var ett tag sen, läser lite ibland fortfarande! Lev väl och god fortsättning...
//Hasse