söndag 14 augusti 2011

Välkommen till världen!

Det blev ett dokument på 55 sidor och 14184 ord.
606 kb.
Mitt examensarbete.
Min bebis.
En 9 månader lång graviditet som redan i januari gav mig havandeskapsförgiftning.
Men nu är förlossning och värkarbete avslutat och bebisen är inmailad till handledare och examinator.
2011-08-14, klockan 17.13.
Jag är så lycklig och tacksam!

(Och kom för helvete inte och säg att min bebis inte håller måttet. Sånt får man inte säga till nyförlösta mammor. Deras hormonnivå är inte att leka med. Det gäller samma lika i detta fallet. Kom inte och fucka med mitt ex-jobb. Då blir jag en pitbullterrier. Bara så att ni vet.)

8 kommentarer:

Ting sa...

GRATTIS!

Monica sa...

GRATTIS!!
Andas ut och njut! :)

Ninne sa...

Bra jobbat!! Du är bäst!

Chrissan sa...

Grattis! Trots att det är 3 år sen så minns jag känslan av att vara klar med min c-uppsats.:)

Tudorienne sa...

Det är ett väldigt välskapt och supergulligt exjobb, såklart.

Jag och mina små sa...

Grattis! Vad skönt att bebisen är levererad och välskapt.

Lisa sa...

Underbart, fantastiskt bra jobbat!

Madlar sa...

Åhhh, vad skönt att äntligen kunna lägga det oket åt sidan o ge sig på nya projekt. Grattis!