måndag 15 augusti 2011

Inget ont om ingenting

Med tanke på mitt föregående inlägg, så vill jag bara förtydliga: jag sa inget ont om mitt jobb. Det var regnet som fick kritik.

Det visar ju sig att man kan bli avskedad om man skriver dåliga saker om sitt jobb på fejjan. Man skall till exempel inte skriva att Volvo är ett dårhus om man är anställd där. Jag jobbar inte på Volvo. En sjuksköterska blivit varnad efter att ha skrivit nedlåtande om en patient på sin wall på fejjan. (Mannens kommentar till det var att hon troligtvis hade alldeles för många "vänner" på FB.)

Och skulle någon som orkar bry sig om regnställ och regn ta illa vid sig, så väl bekomme!
Det finns mycket mer att säga och tycka...

1 kommentar:

Tudorienne sa...

Tar man illa vid sig så kanske det är för att man BORDE HA FIXAT ETT REGNSTÄLL!