torsdag 14 augusti 2008

Här händer det ingenting...

Jag har lämnat de 2 minsta på dagisinskolning. Är på så sätt ganska fri fram till 15.15.
Jag skulle vilja:
- packetera Tradera objekt som blivit sålda och åka och väga
- klistra in resterande bilder i album
- stryka alla kläder
- åka och köpa färg till taket i Slarvans rum
- ev tvätta samma tak eller måla första lagret, efter att ha konsulterat färgaffären
- diska frukostdisken
- åka till tippen med all återvinning
- dammsuga nedervåningen
- städa toaletter

Men det är känns inte kul...

Update: Rödmarkerat=check!

Update, nr 2: Inget mer på listan blev gjort. Istället satte jag mig och skrev en lång lista på grejer som vi behöver på IKEA. Sedan, när barnen somnat, gick jag ner i källaren och slipade och målade tavellister som skall upp i Slarvas rum. Jag vill ha dem vita och inte brunlaserade som innan...Jag vill verkligen varken stryka eller städa...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att få till de rödmarkerade trots att du verkligen inte har lust! Själv skulle jag nog bara suttit i soffan och tyckt synd om mig själv som skulle göra så mycket!

Sus sa...

Tack så mycket för Pragtipsen!
Ska kopiera detta och spara.

Kram från Sus =o)

Ke.Li sa...

Sus! Det var inget! Ha en kul resa!