söndag 10 augusti 2008

Test

För en som alltid älskat alla tester i ungdomsmagasin (Är du en bra kompis? Är du en bra älskarinna? Skall du göra slut? osv), hittar nya test att göra, fast numer via internet. Jag var ju tvungen att testa jag också. Sedan slår det mig att jag har fått exakt samma svar på min personlighetstyp som Fem varje dag.

Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Inga kommentarer: