onsdag 8 oktober 2008

Föräldramöte, igen...

...fast på dagis den här gången. Jag måste sluta gå, eftersom jag erbjuder mig att vara storrådrepresentant så fort jag sticker näsan innan för dörren. Jag blir så stressad av tystnaden som uppstår när de ställer frågan att jag tillslut måste erbjuda mig. Inte bra. I år är jag alltså representant både på skolan och på dagis. Jag hoppas att jag slipper gå på de vi har på jobbet också...
Mannens kommentar den här gången var att det är ju bra att jag är representant, så det sitter nån vettig med i år.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra kommentar
GO

Anonym sa...

Min man sa innan han gick iväg på föräldramötet att han tänkte erbjuda sig att vara representant. Han är ny i dagissvängen och är sugen att engagerar sig. Sån är inte jag;)

Ke.Li sa...

Fler män som din!

Anonym sa...

Jag känner igen det där... jag brukar också anmäla mig men nu är det stopp. Det räcker. Jag har gjort det i så många år, nu får andra ta över...

Trevlig helg!

Kram,
AnnaSv