söndag 19 oktober 2008

Sumering

Det gick inte så bra med mina fint uppsatta mål för veckan. Nu skall jag sluta med sån skit och bara leva i nuet.

"1. använda mina nya skönhetsprodukter, varje dag"
Nej, jag glömde en kväll och orkade verkligen inte gå upp bara för några porers skull.
"2. gå 3 kvällspromenader på minst 6000 steg"
Det blev en.
"3. göra matlådor, stora till Mannen + hans syskonbarn, GI vänliga till mig"
Check!
"4. lägga upp ett par byxor + sätta spindelmannenlapp på Lillemans röda, söndriga jeans"
Jag bestämde att ge byxorna en andra chans. Nu har jag insett att jag helt enkelt inte gilar modellen. De åker ut... Eller så kanske jag lägger upp dem senare.
"5. ringa alla mina syskon"
Jag har pratat med mina systrar, emn inte med min bror.
"6. beställa tågbiljett till Stockholm i december"
Check!
"7. ringa farmor"
Check!
"8. anmäla mig till lärarlyftet"
Check!
"9. ringa Maria i Örebro"
Nej. Jag skulle ju kunna maila henne ikväll.
"10. ge mig ikast med PIM 2"
Jag drar mig för att fortsätta, eftersom jag inte hittar en kul faktagrafik bild.

Inga kommentarer: