måndag 13 oktober 2008

To do, vecka 42.

I veckan skall jag:
1. använda mina nya skönhetsprodukter, varje dag
2. gå 3 kvällspromenader på minst 6000 steg
3. göra matlådor, stora till Mannen + hans syskonbarn, GI vänliga till mig
4. lägga upp ett par byxor + sätta spindelmannenlapp på Lillemans röda, söndriga jeans
5. ringa alla mina syskon
6. beställa tågbiljett till Stockholm i december
7. ringa farmor
8. anmäla mig till lärarlyftet
9. ringa Maria i Örebro
10. ge mig ikast med PIM 2

Update:
Idag har jag gjort 7 matlådor. Check!
Sedan pratade jag med lillasyster. Check!
Idag, tisdag har jag beställt tågbiljetter. Check! + försökt att anmäla mig till lärarlyftet, men lyckats crasha hela min skolas sida. OOPHS! Not check!

2 kommentarer:

Tudorienne sa...

Och sen ringde storasyster.

Ke.Li sa...

Japp, check!
Och sedan beställde jag biljetter till december! Check!