måndag 19 januari 2009

Borttaget inlägg

Jag skrev just ett skitlångt inlägg om svårigheterna att studera på högskolan.
Tillslut tog jag bort det eftersom jag inte fick det rätt.
Jag har hamnat i ett slags moment 22.
Jag betalade min kåravgift idag. Lite sent.
Jag skulle skaffa mig ett användarkonto. Det gick inte för att jag saknade en PINkod.
Jag måste registera mig, men då måste kåravgiften vara betald...
Man mister sin plats om man inte registerar sig.
Så, det äventyret var ju kort.

Måste det vara så djävla komplicerat att läsa en nätbaserad kurs på halvfart?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det hände mig också i höstas. Jag var tvungen att registrera mig för att få anv lösen men behövde lösen för att registrera mig...! Jag ringde till uni och klagade och då löste någon sekreterare det åt mig.

Kör hårt!

Kram Stina