onsdag 28 januari 2009

Dum, dummare, mailbox

Tänk vad sjukt glad jag blir när jag hittar min mailbox på Högskolan.
Ibland undrar jag om jag är lite dummare än alla andra...
Om pluggandet ändå kunde handla om att läsa litteratur och lämna in uppgifter i tid.

Tillägg:
Jag vill bara förtydliga mig lite genom att förklara lite hur mina studier ser ut:
1. Jag läser 2 olika kurser.
2. De är nätbaserade på distans.
3. En av kurserna har FC som kursplattform och all kommunikation sker därifrån. Men en e-mail adress. En inloggning.
4. De andra kursen bygger en blogg och på Outlook Web, med en egen mailadress och inloggning. 5. Man måste byta lösenord med hjälp från skolan IT support.
6. På den ena kursen skall man dela in sig i nätgrupper för att göra grupparbeten via nätet. Okej. Det låter komplicerat.
7. Jag hittar inte den ena kursens litteraturlista, som jag vet att jag har sett någonstans någongång, men under vilken underrubrik på FC var det?
osv
osv

Inga kommentarer: