fredag 9 januari 2009

Sagt av 6 åringen

"Hm! Det luktar Stefan här!" (Vi går förbi en tvättstuga och det luktar Comfort sköljmedel ute på gatan.)

"Jag är ledsen mamma, men du suger på det här!" (Lilleman om mitt guitar hero-spel.)

"Jag ljuger inte. Jag bara skojar lite." (Lilleman bättrar gärna på sanningen lite.)

"I wanna rock n roll al baaaj an pahaj every ejejej" (I wanna rock n´roll all night and party every day.)

"Mamma vi tar en som är super lätt. Jag äger på den. Kolla in mig mamma, så fattar du hur man gör..." (Lilleman om GH, igen.)

"Mamma? Får jag knäppa upp skjortan? Jag svettas så!" (Rock n´roll)

4 kommentarer:

Sus sa...

Vi har trummorna också =)
Svettigt det med =)

Ke.Li sa...

Shit!
Då är det party hos er för jämnan.

Tudorienne sa...

Den pojken är mamma upp i dan. Särskilt det här med "skojar lite".

Ninne sa...

han är skitcool!