måndag 9 mars 2009

En dag hemma

En hel dag hemma och inte ett enda inlägg på bloggen.
Va? Har jag lagt av mig?
Nej jag har pluggat, tagit hand om hus och barn och hängt på facebook.

Min förstudierapport på Projketledarkursen är färdig. Jag måste bara läsa igenom den med "fräscha" ögon innan jag mailar in den. Den skall in först på fredag, så jag är jätte mallig! Visst är det vuxet att göra saker innan det är kniven på strupen...
Jag har dock ett webinarium på kognitionskursen i veckan. 4 briljanta kommentarer på andras inlägg och sedan är det tvunget att svara på alla kommentarer till mig. Förra gången fick jag inga, så det var easy street för mig.

Sedan är det ny inlämning på bägge kurserna nästa vecka...

3 kommentarer:

Monica sa...

Nej, du har inte lagt av dig....
Du studerar...
Jag (monica) väntar även om det ska ta något år....

Anonym sa...

Kikar in. Ser att du läser samma kurs som jag. Social interaktion och kognition. Häftigt. Jag inväntar webinarium men antar att det inte riktigt faller på plats som planerat. Tycker inte att så mycket blir som planerat på den här kursen. Nu ska jag läsa vidare i din blogg. Lycka till med dagen!

Ke.Li sa...

Maria!
Välkommen!
Jo, kursen har varit rörig. Helt klart! Lite kort om tid för att fixa ett grupparbete, men det får lösa sig...