tisdag 10 mars 2009

To do listan är...

...lång. Och då snackar vi inte sånt vardagligt som att vattna blommor utan mer saker som legat över mig i allt från en månad till flera år...

1. Anmäla f-penning till f-kassan för februari (och mars).
2. Beställa klipptid till Slarvan och mig.
3. Ta kontakt med en hårborttagningssalong, som kan hjälpa mig med mina 5 skäggstrån på halsen.
4. Ta kontakt med en studievägledare och efter det titta på alternativa karriärsmöjligheter.
5. Begära semester för resan till Köpenhavn.
6. Kasta de döda blommorna i krukan på förstubron.
7. Kasta de utrensade kläderna som jag skickat runt till vänner och mamma utan att bli av med dem.
8. Köpa en flaska vin till Annelie, som tack för alla fina kläder jag får till barnen.
9. Åka ut till J & C och titta på deras fina "nya" hus.
10. Bjuda in till en inflyttningsfest.

Inga kommentarer: