fredag 6 mars 2009

Så nöjd!

Vi var lättretliga och sura.
Ville att barnen skulle vara tysta.
Blev missnöjda med köttet och jag var stressad över alla måsten inför imorgon och mitt plugg.
Så såg vi High School Musical på Let´s dance.
Idén föddes att vi skulle ge bort biljetter till Slarvan och Lilleman i födelsedagspresent.
Boka tåg, biljetter, barnvakt och övernattning!
Nu sitter vi här, så djävla nöjda över vår idé!
Värsta bästa morsan och farsan!
Det känns så bra...

Tack bästa moster K och hennes S! Utan Er hjälp hade det inte gått!

5 kommentarer:

Chrissan sa...

Toppenidé!

Tudorienne sa...

Nu vill det ju bara till att barnen inte läser din blogg...

Tudorienne sa...

Ni är så välkomna förresten!

Sus sa...

Ting och jag såg den med våra barn.Våra barn fick det i julklapp.

Behöver jag säga att det var uppskattat?

Ninne sa...

Micke micke bra idé!
Jag hade tänkt släpa med våra på SUNE men vi snålade till och backade på det. Nu funderar jag på Rasmus på Luffen. Men Stora E kanske hellre vill se HSM...