fredag 20 mars 2009

Att ha en tracker...

...på sin blogg är kul.
Jag har ju tidigare sett att mitt inlägg om Arga Snickaren gav 20 extra hittar i början av programmets säsong. Just nu är det Rydéns Outlet och Åsarp som finns mest reperenterade! Länge låg hönökaka och bruna tapeter högt på listan, men har nu dalat till en 4:e plats.
Så jag kan ju vara lite extra trevlig mot just Er som tyvärr hamnar här i stället för att hitta det ni egentligen sökte:

Rydéns Outlet finns på många ställen i Skaraborg bla. i Skövde. Där har jag gjort många fina fynd, som kläder från Name It, Lollopardo, Hillevi och Lego.

Åsarp är en litet samhälle mellan metropolerna Falköping och Ulricehamn. De små samhällena ligger som ett pärlband längs riksväg 46. Mitt hjärta ligger i Ätran dalen, så är det bara, även om det innebär utedass och kallvatten.

Mina barn älskar hönökaka. Vi hade det jämt hemma förrut. Hönökaka är godas färsk, innan den blir hård och torr, som allt annat bröd.

Bruna tapeter har vi i sovrummet. Det är himla snyggt! Här kanske du hittar en egen favorit!


P.S Ninne, din kommentar om skabb, gör att man kommer till min blogg. Tack!

1 kommentar:

Ninne sa...

Vassego för skabben...!