söndag 30 augusti 2009

Och så en liten lista

KNARKAR DU: Bara kaffe och mörk choklad.

HUR MÅNGA AV SAMMA KÖN HAR DU HAFT SEX MED: 0

GILLAR DU HÄSTAR: Nej.

ÄR DU VEGETARIAN: Nej.

OM NEJ, VARFÖR INTE: Jag gillar kött.

HUR MÅNGA HAR DU DEJTAT: Ingen. Jag träffade min man 1996 och innan dess så kände jag inte till dejtfenomenet. Vi träffades på lokal.

HAR DU NÅGOT JOBB: Ja.

TRIVS DU MED DET: Ja, det gör jag.

NÄR GJORDE DU SENAST NÅGOT RIKTIGT DUMT: Jag gör dumma saker hela tiden. Men inget rådumt, bara lite tokdumt, sådär. Det är sån jag är. I helgen bodde jag på vandrarhem i ett rum med 6 bäddar och sa flera gånger att jag bor i ett sex-rum, innan jag hörde hur dumt det lät.

FAVORITFIK: Välj vilket som helst i Kungshamn.

VILKEN VAR DIN FÖRSTA FESTIVAL: Jag har aldrig varit på någon riktig festival, om man inte räknar vattenfestivalen i Stockholm 1993, typ.

VAD TYCKER DU OM SEX FÖRE ÄKTENSKAPET: En självklarhet.

PROJEKT JUST NU: Nybliven student och det innebär endel pluggprojekt. Men huset är det lilla toan och hallen utanför.

BARNDOMSIDOLER: The Pinks och Herreys.

VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Lukter.

VEM RINGDE DU SENAST: Hem, från tåget.

SENASTE SAKEN DU KÖPTE: En kaffe på pressbyrån i Kalmar.

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU: Vit tunika och vita tights.

NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL: I lördags på grannens 40 årsfest. Jag stegde result hem klockan 2 och la mig. Det var vuxet. Fest höll på fram till 4.

VILKEN KILLE HÅNGLADE DU SENAST MED: Min man.

VILKEN TJEJ HÅNGLADE DU SENAST MED: Jag har aldrig kysst en tjej.

NÄR OCH VAR GRÄT DU SENAST: När Lilleman blivit slagen på skolan. Då grät jag av frustration.

NÅGOT BEROENDE: Ciggen till rödvinet. Blogg- och surfberoendet. Att skriva listor.

1 kommentar:

Sus sa...

Jag pratade ju med Richard Herrey i onsdags. det var...inte så märkvärdigt. Men hade det varit på 80-talet...då du =)