måndag 3 augusti 2009

Ofokuserad?

Jag måste återkomma till det här med bröllopet jag var på i helgen.
Det var vackert och mysigt, familjärt och enkelt. Samtidigt som det var en otrolig apparat att få ihop det. Min syster gillar att planera och hon är duktig på att styra upp saker, så jag var inte orolig. Min del bestod i dukningen med god hjälp av min mor. Att duka är lätt om allt är gjort: servetter vika, namnlappar skrivna, blomsterarr kommer levererat från brudens mor (och hennes och grannens trädgård) osv. Jag har 20 kort på dukningen.
Men, jag har inte en enda bild på deras ringar. Inte en håruppsättnings- eller brudbukettsbild.
Att fokusera på fel saker? Nja, dukningen var ju viktig den också och det är säkert inte en enda som har bilder på det. Men jag i min tur kanske kan få bilder på det andra!

1 kommentar:

En Lisa... sa...

är det på en båt? Ser jättefint ut!