tisdag 25 augusti 2009

För alla (utom min syster)

Lilleman har blivit slagen av en pojke på skolan.
Flera gånger.
Samma pojke som ger alla spö.
Samma pojke som Slarvan refererar till som: "Han föddes inte som andra. Han har något fel i huvudet."
Det spelar ingen roll hur mycket fel och vid vilket tillfälle.
Han skall inte ge sig på min unge en gång till om jag så skall köra honom till Heldagsskolan själv.
Imorgon ringer den här mamman fröken och sedan hennes chef. Sedan kanske jag ringer hennes chef och sedan skall jag ta i med hård handskarna.

5 kommentarer:

Sus sa...

Han ska naturligtvis inte slå andra barn.
En skola för alla...
Nä.
De fungerar inte alltid.

Madlar sa...

Kanske läge för skolan att anställa en resurs/assistent till pojken?

Tudorienne sa...

Och sen kommer moster.

Ninne sa...

antar att med syster menar du inte mig...:) Men jag blir också arg - på dem!!!

Anonym sa...

Jag har pratat med fröken och med rektor. Kanske sover jag lite bättre inatt...
//Ke.Li