måndag 12 oktober 2009

Konstig känsla

Jag pluggar ju på halvfart.
Det blir ju endel kvällsgöra och möten via Skype 2-3 gånger i veckan.
Men igår hade vi inlämning av en gruppuppgift och vi väntar på respons för att kunna fortsätta med vår projektrapport. Mina individuella inlämnar till träffen v. 44 är färdiga, eller i alla fall färdiga inför finputsning.
Så, jag känner mig ledig! Och den tiden skall jag inte lägga på att stryka Mannens skjortor.
Jag skall lägga mig i soffan och läsa Sirila gentlemen sökes och kolla in CSI.

5 kommentarer:

Madlar sa...

Utmärkt val! Strykhögen finns kvar om du nu inte har tillgång till en liten hustomte som gillar att stryka ;)

Tudorienne sa...

Men gud vad du är duktig!

Tudorienne sa...

Men gud vad du är duktig!

kalle sa...

eyy låter som du stretar på! såklart. hillarious att du blev tagen som hästtjej. Jag håller inte med men jag kan se varför... nog sagt om detta. Jag har fått uppskattning denna veckan, din bror har äntligen fått det erkännade han väntat på, kolla in...

http://www.karloscarsson.se/TEMP/

kram kalle

Ke.Li sa...

Charles: What! Vem är Mr Oscarsson?