torsdag 20 december 2007

2007 år utmaning

Antagen utmaning från Bondhustrun...

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gifte mig och tog huslån på över 1 milijon.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger aldrig nyårslöften.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Sofia fick Klara, Emma fick Arvid, Sandra fick Sigge, Lovisa fick Teo. Sedan var det nog inga fler...

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5.Vilka länder besökte du?
Danmark*flera och Grekland.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nej, 2007 har varit ett bra år!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
27 juli

8. Vad var din största framgång 2007?
Personlig utveckling

9. Största misstaget?
Oj, det har varit många. Men kanske vattenskadan i fd bostadrätten var lite olycklig!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag fick influensan i mars, sedan var jag rejält trött efter veckan med flytt, bröllopsfest och vattenskadan.

11. Bästa köpet?
Huset.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset och det är fortfarande det som kostar mest!

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oj, jo. Riktigt jätteglad var jag över resan till Grekland och kommande resan till Korsika och att Mannen ville att jag skulle vara hans fru.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?"
Inte en aning.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Smååt

18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2007?
I Skara

19. Blev du kär i år?
Nja, i huset då kanske.

20. Favoritprogram på TV?
Inredningsprogram och CSI

21. Bästa boken du läst i år?
Larsson-serien

22. Största musikaliska upptäckten?
Nej, det vet jag inte nån.

23. Något du önskade dig och fick?
Laptop, stegräknare

24. Något du önskade dig men inte fick?
Playstation 2 med Sing Star.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åt, drack och var glad!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lottovinst

27.Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Svårt. Jag har alltid gillat den där Quinn, med de blå ögonen. Sedan gillar jag Stefan Rehn, men honom är jag inte särskilt sugen på...

29. Vem saknade du?
Städerskan, tvätterskan och strykerskan.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har nog inte träffat så många nya människor i år. Men jag har inte träffat någon som jag inte gillat, vad jag vet.

Inga kommentarer: