fredag 14 december 2007

Reslutat

Så, nu har havla dagen gått och vad har hänt?
Jo, Lillisen har nu passerat 10 kilos gränsen och landade på 10,1 kg och mäter 76,5 cm. Hon följer fint alla kurvor och vår snälla och rediga barnsköterska tycker att hon ser frisk och hälsosam ut, precis som sin bror och syster! Jo, så det så!
Jag har varit med återvinning och till och med handlat. Paketet på posten hämtade jag igår och slog till och med in julklappar.
Sedan är det ju det här med strykhögen och klipptiden. Vet någon hur svårt det kan vara att få en klipptid innan jul. Alla ser visst lika djävliga ut i håret som jag. Men jag klippte mig senast inför mitt bröllop i juli, så jag borde väl ha förtur. Nu verkar det som om jag hittat en tid, men jag måste ringa tillbaka för frissan var på stan och shoppade!
Strykhögarna gjorde mannen plats för i gästrummet, så nu är dom ju inte direkt ivägen. Det finns ju en lördag och en söndag oxå!

Inga kommentarer: