fredag 3 april 2009

Det är i alla fall fredag...

Jag är så sjukt seg.
Jag får ingenting gjort med mitt skolarbete.
Städningen halkar efter.
Vi skulle påskpyntat i veckan, men jag har inte orkat leta upp en vas att ha riset i eller orkat ta ut påsklådan i källaren.

Men igår orkade jag ta en tur på Maxi. Äldsta dottern fick nya skor och en ny vårkappa.
Imorse var lyckan total när hon traskade iväg till skolan. Ibland är det så lätt att vara världens snällaste mamma!

Tillägg: Syrran tror att jag är allergisk. Att det är därför jag är seg. Det känns troligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Igår slog allergin till hos mig med en redig flatnäve. Var ute och spattserade i trädgården samt språkade med grannar i någon timme. Näsan och ögon sade ifrån och man blev tokfärdig senare under kvällen. Så allergi kan det säkert vara.

/Leijonet