söndag 19 april 2009

Detta kommer jag få skit för...

Gör den långa bloggrundan och det är då de förbjudna tankarna kommer.
2 vabdagar i februari, lite snuva och hosta kanske sedan dess, på den minsta, men annars, inget...
Min långa bloggrunda var full av vinterkräk (vårkräk?) och penicillinkurar.
På jobbet har de haft både halsfluss och lunginflammation och kräksjuka.

Jag tycker att det är helt fantastikst. Slarvan är aldrig sjuk. Hennes mage är gjord av stål.
Lilleman, som har varit en riktig kräkunge, har inte lagt en spya på snart ett år.
Lillisen är "nosig" och inget mer.

Min figur hade behövt 3 vinterkräk, 2 lunginflammationer och kanske någon halsfluss, eller kanske några trevliga promenader och situps...

3 kommentarer:

UlGu sa...

Hade jag varit du så skulle jag hellre gå många promenader och göra situps i stället för att ha kräksjukan.
Kram

Ke.Li sa...

Okej. Bara lite kräksjuka då.

Anonym sa...

Nä, nu skojar du allt. kräksjuka är= psykbryt. Vi går senare i veckan.
/Lena