lördag 26 december 2009

Min nya baby?


Nu skall jag till hemstadens enda sportaffär för att hitta en Didrikson vinterjacka. Min trotjänare har dragkedjan havererat på. Jag har använt karborreknäppningen i över en vecka.

Min förhoppning är givetvis att hitta en på rean. Lill-sis har en vit, det kan inte jag ha, eftersom jag är en riktigt kladdmaja. Jag måste ha en mörkgrön. Eller brun. Inte svart, eftersom det mesta jag äger är svart.
Jag blir som ett barn i en godisaffär när jag tänker på att jag skall få köpa en ny vinterjacka.
P.S Den förra köpte jag på Smögenbryggan 2004 för 300 kr.

4 kommentarer:

UlGu sa...

En sån vill jag också ha, har letat på flera ställen. Finns den i blått ellet svart??
Kram

Ke.Li sa...

Jag hittade ingen bra.
Tyvärr.

Imorgon blir det shopping på hemma plan. Mycket bättre utbud...

Ting sa...

Skitsnygg jacka!
Hoppas du hittar den!

AnnaSv sa...

Men där är den ju, min jacka. Eller nästan. Jag har raka bröstfickor... Megan Parka heter min.