måndag 22 februari 2010

Hoppsan Kerstin!

Jag har fått en ny award av Ting!
Jag fick ju en av syrran häromveckan. (Men du! Nu blev det ju annorlunda. Jag är ledsen sis, men det hör ju till god ton att ge cred till sina nära och kära.) Med awarden följer lite regler:
•Kopiera ”awarden” till din blogg.
•Länka till den som gav dig ”awarden”.
•Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.

Intressanta fakta? Nja, kanske inte...

1.Tog körkort som 29-åring. Efter år av mardrömmar och ångest att jag skulle köra på någon och inte få stopp på bilen.

2. Jag städar ur toastolen, varje dag.

3. Har svårt att säga nej och tränar på det, varje dag.

4. Jag tycker inte om fin-litteratur. Jag har inte läst klassiker som Lagerlöf och har orkat mig igenom en Paulo Colelho.

5. Anser mig besitta stora möjligheter att kunna bli något stort och uträtta stordåd!

6. Känner mig osäker i nya situationer och har då en tendens att "låta munnen gå".

7. Har ett vitrinskåp med 1. glas, 2. vaser, 3. skålar, 4. glasdjur, 5. souvinerflaskor med sprit, allt som Simon och Tomas tycker är crap ("What´s it with the swedes and their vitrinskåp?").

6 kommentarer:

Ting sa...

Man ger inte tillbaka en award.
Men man länkar givaren och sedan länkar man upp nya bloggar.
Grejen med awards är just länkningarna.
Att skapa trafik till bloggar.
Det är du värd! :O)

Ting sa...

Fast man behöver såklart inte göra detta om det bara känns jobbigt.
JAg gör det ibland.

En Lisa... sa...

Roooliga fakta!

Tudorienne sa...

Simon & Thomas är bara avundsjuka.

Ninne sa...

vaddå smäller högre, snick snack:-)

Ke.Li sa...

Snickeli-dingsnack!