fredag 17 december 2010

Day 06 – Your day

Planer för dagen i grova drag:
1. Äta frukost - länge.
2. Duscha och klä mig och Lillisen.
3. Åka till Coop, Maxi eller Willys och handla.
4. Kanske få en klipptid (därför lutar det åt Willys, som ligger inne i stan).
5. Muta Lillisen med klubba medans jag klipper mig.
6. Luncha med Mannen på stan.
7. Hämta ut paket, köpa födelsedagspresent till stora sis, julklapp till vårt gudbarn (säger man fortfarande gudbarn?)
8. Bulla upp fredgasfika till stora barnen när de kommer hem från skolan.
9. Baka pepparkakor alt. göra julgodis.
10. Blanda fredagsdrink.
11. Fira fredag med räkor och vittvin.
12. Inte somna i soffan utan ha intressanta diskussioner med min man.

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Jag vet nåt ni kan diskutera!

Ke.Li sa...

Vad?

Lisa sa...

Punkt 10-12 lät fantastiskt trevligt!