onsdag 15 december 2010

A little bit emotional?

Jag skjutsade Slarvan till fiolträningen idag. Satte mig utanför med Eskils och Runes projektrapport som jag skall opponera på. Ägnade pluggandet säkert 10 minuter, så där lite i förbifarten, som så många gånger förr...

Fiolfröken kommer ut och ber mig komma in och lyssna på en låt.
Slarvan spelar "Låt det brinna" och jag börjar grina.
Jag vet inte om det var för att jag är sjukt trött, har ett kraftigt blodsocker fall, det faktum att jag älskar julsånger eller för att dottern spelar. Men grinade, det gjorde jag.

Ett stycke pinsam förälder stapplar ut från fiolträningen...

5 kommentarer:

Tudorienne sa...

Klart att du grinade! Förstår jag verkligen, du är inte ett dugg pinsam.

Ke.Li sa...

Det beror ju på vem du frågar...

Ninne sa...

Hehe!
Om jag var fiolfröken hade jag börjat grina över en så fin mamma!

Stark och fri sa...

Oj vad jag känner igen mig. Livemusik vid rätt (fel) tillfälle och kranens packning exploderar..
Gulligt! :)

Karin sa...

Gilla! :-)