torsdag 23 december 2010

Day 12 – What’s in your bag

Väskan är köpt på Sportshoppen på Tanumstarnd för 69 kr för några år sedan. I mitt jobb på en grundskola får jag mycket cred för väskan. Barnen tycker den är ursnygg med de påsydda pärlorna. Dragkedjan gick sönder efter 3 veckor och nu börjar den bli rejält sliten, men jag älskar den.Innehållet i väskan: 3 par vantar, plånbok och mobil. Januarimånads SET föreläsning + de två faktaböckerna som jag bygger föreläsningen på. Min jobbkalender. En påse med 50 öringar som jag skulle lämnat in på banken för 1 månad sedan. 3 hyrfilmer som jag skall lämna in idag. Ett julkort från ett av barnen på jobbet. x antal OB, pennor och bindor. 2 småbatterier till en stegräknare och 2 USB minnen. Ett puder, ett täckstift och ett läppglans. En stegräknare (som inte funkar), en IDOL reflex, en namnlapp och ett vistkort till en målare.

Inga kommentarer: