onsdag 19 oktober 2011

Hot stones vr djupverkande peeling

Okej.
Min lediga dag.
Den där andningspausen jag ägnar mig åt.
Igår somnade jag i soffan vid 20.03, och innan dess orerade jag om hur jobbigt högt Mannen spelade sin musik och suckade tungt när barnen ville ha hjälp efter att ändan nuddat soffhörnet. Så på så sätt kommer den välbehövligt - andningspausen.

Men det är lite långtråkigt.
Samma visa varje onsdag.
Sedan lämnar jag ju Trean på dagis 5 årsgrupp på förmiddagen, vilket ger mig ett fritt spelrum i TVÅ timmar. Som ägnas åt - ingenting.
Dags att lägga upp lite onsdagsplaner. Jag funderar lite på den där massagen på det lokala SPA:t eller en frisör tid. Lite sent för dagen, men till en annan onsdag, typ nästa vecka. Jag har alltså massor att göra idag. Typ välja behandling. Ojojoj.

Inga kommentarer: