onsdag 26 oktober 2011

Jag kan inte mer än att skratta åt mig själv

Alltså.
Allvarligt.
Jag stavar verkligen som en kratta!
Jag ser stavfel innan jag publicerar och ändrar, jag gör verkligen det.
Så läser jag mitt publicerade inlägg efter en stund och ser nya stav- och syftningsfel.
Går in och redigerar.
Nästa dag kanske jag läser mitt inlägg igen och ser ett nytt fel.
Jag lovar - det händer hela tiden.
Det är något allvarligt fel på mig och mina svenska kunskaper.
Och det här med korrläsning är uppenbart inte min grej och jag hatar bloggers stavningskontroll.
Orkar ni inte med stavfel, så rekommenderar jag er att inte läsa här.

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Så är det för mig med. Orkar inte bry mig. Jag vet hur man stavar ändå. Det är tangenternas fel, jag stavar aldrig fel i skrivstil.

Ke.Li sa...

Ja, just det, tangentbordet!

Madlar sa...

Ähh, det kallas konstnärlig frihet.