lördag 1 oktober 2011

Vatten över huvudet?

Jag har tre bloggar. Där här och husbloggen som har ett eget liv - alltså den uppdateras när det händer något, vilket i och för sig är hela tiden. Men inlägg och updateringar om färg som torkar är väl sådär roligt.
Viktbloggen ligger förtillfället nere med nästa gång jag vill vända ett blad i min viktkarriär, så lever den upp igen.

Fejjan är jag alltid inloggad på, om jag är hemma, förutom när Ninne är här för henne går det inte att lita på. "Men, allvarligt. Nu var det sista gången." Jo, jo. Hon är en äkta lillasyrra.

Sedan hörde byggla.se av sig på husbloggen och ville att jag skulle lägga upp husprojekt där. Jag blev givetvis smickrad och kör igång. Det är ju som en slags blogg det med. Nu har jag fått kommentarer som "Åh, det ska bli roligt att se hur slutresultatet blir." Och nu känner jag att jag måste ge folket vad dom vill ha, eller i allaf all de två stackarna som hittat mitt retrokök på byggla.

Men om jag fortsätter att inte ta sovmorgon på lördag och söndag, då hinner jag kanske.

Inga kommentarer: