söndag 24 februari 2008

Eftersom jag älskar listor, del 2

Mitt liv som konsument-listan har jag lånat från Ninne, Tudorienne och NKOTB:

Senast köpta CD?
Spidelmannen sago-cd till Lilleman och The best of HC Andersen till Slarvan. När jag köpte en cd till mig själv? Det var länge sedan. Jag får presenter av min man ibland och det var en med Bo Kaspers, då jag låg på BB 2006.

Senaste plagg?
Jag beställde strumpor av en arbetskamrat. Hennes dotter sålde för sitt handbollslag.

Senaste möbel?
Jag köpte ett string telefonbord a lá 50-talet på Gengåvan till min man i julklapp. Jag tror det kostade 150 kr.

Senaste semesterresan?
Vi har en bröllopresa till Prag inbokad till slutet av mars.

Senaste bok?
"Min traktor", den fick Lillisen i alla hjärtans dags present. Vi har en pocket-bytar-hylla på jobbet. Jag har att göra i år, innan jag behöver köpa en enda bok.
Rättelse! "Fordon på bondgården" hette boken.

Inga kommentarer: