fredag 15 februari 2008

Sur och grinig

Nu har jag tröttnat på att det ser så miffigt ut, så nu byter jag mall. Synd, för jag gillade den gamla jätte mycket. Jag gillade att byta färg och så, efter humör. Men nu är jag på dåligt humör och byter helt sonika...

Idag är det fredag. Tacos och vin, jo, så blir det faktiskt. Barnen har fått önska. De ville ha det på lördag, men då kommer syrran+svågern och då kanske det är lite roligare med något annat.

Jag är lite sur. Tyvärr har inte Mullsjö-pensionatet kommit och hämtat möblerna som de skulle. De skulle ringa vid 14. Nu är hon 15.20. Fuck! Jag behöver både pengarna och platsen! Kanske det är för tidigt att ge upp än?

Att jag sedan lackar på att ingen har lagt bud på mina grejer på Tradera, är ganska givet och vagnen på blocket.se verkar ingen heller vilja ha.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tyvärr är jag inte heller intresserad av vagnen. Jag har nämligen en exakt likadan själv :-)

Ke.Li sa...

Visst är det en riktigt bra vagn!