söndag 17 februari 2008

Recension av Melodifetivalen, del 2

Bättre startfält igår än förra veckan. Inget snack om saken. Jag tittade/lyssnade med ett halvt öga/öra och kan inte riktigt säga att jag kan ge bidragen en rättvis bedömning.
Jag tycker att stora finalen bör ha minst en smäktande ballad. Jag har tröttnat på förra årets Sonja Aldén och Munkedals-Marie och därför är jag glad att Sanna gick vidare med sin låt. Jag tycker att hon har en otroligt bra röst. De glada bröderna får en ju på riktigt gott humör, bara de visar sig, så på sätt var de värdiga finaldeltagare!
Det var det!
Det skall bli kul att se Eskobar nästa vecka. Troligtvis skall de släppa nytt album inom kort...
Det var allt från The Ke.Li.

3 kommentarer:

Tudorienne sa...

Jag fattar inte det här att folk tycker att Sanna Nielsen har bra röst. Det är ju skitjobbigt att lyssna på henne och hon sjunger ju bara nätt och jämt rent.

Ke.Li sa...

Du hatar det hon sjunger. Trams har väl aldrig legat för dig?

Tudorienne sa...

Nej det är inte det. Låten är ok, men det säger mig ingenting.