söndag 17 februari 2008

Hur säkert är internet?

Jag har i min bloggvärld valt att inte skriva ut mina barns namn (eller Mannens heller för den delen). Jag har valt att inte publicera bilder på dem där deras ansikten syns. Jag skriver om dem, men delar inte med mig av allt. Men, ibland vill jag så gärna lägga upp bilder. De är ju så otroligt vackra och underbara. Jag vill visa alla hur fina de är. Men jag gör inte det. Nu vet ni ändå. Mina barn är jättefina och har underbart vackra namn.


Kusinvitamin visar sin fina teckning!

3 kommentarer:

En Lisa... sa...

Jag håller med, jag kör samma grej. Och jag vet att dina barn har underbart vackra namn och jag gissar att de är jättefina att se på också.

Tudorienne sa...

Ja du ska inte visa upp ansikten och namn!

Stark och fri sa...

Jag gör som du numer. Men jag känner igen känslan av att vilja visa upp det finaste man har! ...och jag tror minsann att våra döttrar har likadana mysklänningar!