söndag 24 februari 2008

Eftersom jag älskar listor

Just den här listan har jag lånat från Prinsessmamman. Här skall man plocka fram sin mobil och kolla i kontaktlistan:

Har du kysst nr 7?
Nej. Det går till Anita som är mamma till en av mina vänninor. När vänninan fyllde 40 fixade vi en överaskningsfest till henne och Anita hjälpte oss med lokalen.

Har du träffa nr 9 i veckan?
Jo, det är min arbetskamrat. Vi träffas varje vecka.

Älskar du nr 10?
Ytterligare en arbetskamrat och nej, älskar är lite starkt, men vi har väldigt trevligt ihop!

Är nr 11 en sötnos?
Nr 11 är familjen Gustafsson. De är sötnosar allihop!

Är nr 15 en bästis?
Jo, det kanske man skulle kunna kalla Slarvans fritids. De är bäst på att få Slarvan att trivas i alla fall!

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Nej, det går till Slarvans gamla fritids.

Brukar du hänga med nr 19?
Nr 19 är numret hem och där hänger jag nästan jämt!

Är nr 20 bra?
Nr 20 är bra på många sätt och saker.
En av dem är duktig på att söva människor. En annan på att göra listor. Den 3:e är duktig på fiol. Den 4:e är duktig på det mesta, om du frågar henne själv.

Gillar du nr 26?
Min moster i Eskilstuna och henne gillar jag.

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Jo, han är sambo med min svärmor och är en riktigt trevlig prick!

Inga kommentarer: